2016. július 23., szombat

Fagyi book tag

Sziasztok!
Ma egy olyan tag-et hoztam, ami már tavaly nyáron is tervben volt, de akkor elmaradt valamiért. Viszont jobb később, mint soha, úgyhogy vágjunk is bele! A kérdések innen származnak.

1. Mogyorókrém
forrás
Egy hosszú könyvsorozat, amit tényleg el akarsz olvasni, de mindig csak halogatod
Hát nem is tudom, ide talán L. M. Montgomery: Anne c. sorozatot tudom mondani, mert azt már tényleg el akarom olvasni, de mindig csak csúsztatom. Kár, mert biztosan nagyszerű könyv, a nyár folyamán még megpróbálok sort keríteni rá.

2. Csokoládé
Egy könyv, amit bármikor újra tudsz olvasni
Alapjában véve nem vagyok egy olyan ember, aki újra szokott olvasni regényeket, de talán ide tudom sorolni Az éhezők viadalát, mert az egy nagyon kedves olvasmányélményem és szeretem átélni azt a hangulatot, amit a könyv ad.

3. Pisztácia
Egy könyv zöld borítóval
Gordon Korman: Egy hamis hang című könyve, ami a 39 kulcs-sorozat 2. része. Ezt a részt sajnos félbehagytam, de ha egyszer sok időm lesz, akkor majd folytatom, mert alapjában véve egy izgalmas történet.

4. Eper
Egy könyv, nagyon édes románccal
Hát nem is tudom, nem szoktam kifejezetten romantikus könyveket olvasni, így ide talán csak a Pokoli szerkezetek-trilógiát tudom sorolni, bár abban inkább érdekes a szerelmi szál, nem csöpögős.

5. Citrom
Egy könyv keserű befejezéssel
forrás
Erről egyből Fehér Klára: Bezzeg az én időmben c. könyve jutott eszembe, mert az a történet egyszerűen nem ilyen véget érdemelt volna.

6. Menta
Egy gyerekkönyv, amit szeretsz
A Hercegnők kézikönyvét még mai is szívesen veszem a kezembe, az illusztrációk és az aranyos történet miatt.

7. Vanília
A kedvenc klasszikusod
Bevallom őszintén, nem szoktam klasszikusokat olvasni a kötelezőkön kívül, de ezen szeretnék változtatni, az idei nyárra is tervben van pár Jane Austen-könyv.

8. Tejszínhab
Az egyik leghosszabb könyv, amit olvastál
Ezek lennének azok: Cassandra Clare: A hercegnő (552 oldal), Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: A kör (548 oldal), Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája (580 oldal).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése