2016. július 28., csütörtök

10. nap - 10 randomság (12 napos bloggerkihívás)

Sziasztok!
Ma 10 random dologról kell írni és esetemben ez 10 véletlenül összeszedett pont lesz magamról. Vágjunk is bele!

1. Eddig életem során egy kezemen meg tudom számolni hányszor ittam kólát.

2. Utálom, nagyon nagyon utálom a kígyókat. Alsóban valaki hozott egy műanyag kígyót és már attól elbőgtem magamat, az állatkertben pedig nem merek bemenni a hüllőházba.

3. Mindig elfelejtem a címkéket hozzáadni a bejegyzéshez. Általában miután kirakom a posztot, utána veszem észre, hogy valami nem stimmel, akkor visszajövök Bloggerbe és frissítem a bejegyzést.

4. Szeretek a jövőmről gondolkozni.

5. Rosszul érzem magam, ha egyedül vagyok egy üzletben vagy a moziban (bár ilyen még nem volt). Valahogy akkor jobb, ha mások is jelen vannak.

6. Általában nem szoktam izgulni, lazán állok a dolgokhoz.

7. Nagyon sokat változtam az elmúlt 1-2 évben (de erről bővebben holnap).

8. Szeretek animációs filmeket nézni.

9. Példaképeim Lenore Skenazy, Emmeline Pankhurs és Joy Mangano.

10. A jó tények mindig a bejegyzés megírása után jutnak eszembe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése