2016. július 20., szerda

3. nap - Három kedvenc ételem/italom receptje (12 napos bloggerkihívás)

Sziasztok!
Ma a három kedvenc ételem receptje lesz terítéken. Sajnos nem tudok mindegyikhez saját képet csatolni, de remélem, hogy így is tetszeni fog nektek a bejegyzés.

1. Gofri
saját kép
Szombaton úgy döntöttünk, hogyha már egyszer amerikai hét van a Lidl-ben, akkor veszünk juharszirupot és sütünk gofrit. Beüzemeltük a rég nem használt gofrisütőnket és a végeredmény nagyon finom lett! Szerintem ez egy gyorsan és mindenfajta konyhai érzék nélkül megcsinálható süti, ajánlom, hogy próbáljátok ki a nyáron, ha még nem sütöttetek ilyet! Receptet ide kattintva találtok.



2. Bolognai spagetti
Ez az kaja, amiből bármennyit meg tudnék enni, mert egyszerűen hihetetlenül finom! Anyukám Maggie alapot szokott használni hozzá, amivel varázslatos lesz. Ám én csak azt szeretem, amit ő csinál, amit a menzán adnak milánóit, azt nagyon ritkán szoktam csak megenni. Receptet itt olvashattok.

3. Epres limonádé
Otthon nem szeretek limonádét készíteni, de ha elmegyünk egy olyan étterembe/kávézóba, ahol van lehetőség ilyet inni, akkor általában az epres limonádét választom. Alapból szeretem ezt a gyümölcsöt magában is enni, de ital formájában még jobb és remek frissítő. Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor az itt leírtak alapján ti is elkészíthetitek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése