2016. július 25., hétfő

8. nap - Részletek a bakancslistámról (12 napos bloggerkihívás)

Sziasztok!
A mai egy elég érdekes bejegyzés lesz, ugyanis nekem nincsen kimondottan bakancslistám. Ezek inkább tervek és célok, de eddig nem írtam őket még le sehová és nem is igazán beszéltem még róluk senkivel, úgyhogy ez a poszt lesz az első hely, ahol megosztom ezeket a terveket.

1. Egyetemre/főiskolára menni
Tudom, korai még ilyesmin gondolkozni, de én mindenképpen tovább szeretnék tanulni a gimnázium után. Még pontos terveim nincsenek, hogy "mi leszek, ha nagy leszek", de szeretnék diplomát.

2. Elmenni a Kutatók Éjszakájára
Eddig csak egy éjszakai programsorozaton voltan, mégpedig az Állatkertek Éjszakáján, amit nagyon élveztem. Mivel érdekelnek a természettudományok, egyszer szívesen elmennék a Kutatók Éjszakájára is, mert biztos ott is rengeteg érdekes program van.

3. Külföldiekkel beszélgetni 
Eddig még nem igazán volt lehetőségem megcsillogtatni az angoltudásomat élesben, de mivel jövőre tervezek menni az ifjúsági olimpiára önkéntesnek, ott biztosan lesz alkalom kipróbálni, hogyan tudok kommunikálni külföldiekkel.

4. Ételt osztani
Karácsony körül szokott lenni szociális ételosztás, ahová mindenképp el szeretnék menni önkéntesnek, mert olyan jó érzés örömet okozni ilyesmivel egy szegény embernek, de ha nem jutok el egy ilyen programra (nem tudom a környékünkön hol szokott lenni), akkor egyszer mindenképp adok szendvicset vagy más ételt egy rászorulónak.

5. Megtanulni a jelnyelvet
Sok nyelven meg szeretnék tanulni, főleg jelnyelven, mivel szerintem ez egy nagyon különleges módja a kommunikációnak. Biztos nehéz és sok gyakorlást igényel (mondjuk melyik nyelv nem?), de én legalább alapszinten el szeretném sajátítani. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése