2014. november 29., szombat

Jennifer L. Armentrout:Obszidián (Luxen 1.)

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 424
Értékelés: 3,5

Fülszöveg:
Mikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…

Értékelés:
Mindenki szereti. Mindenkinek tetszik. Mindenki szerelmes a főszereplősrácba. Egyszóval az értékelések alapján ez egy tökéletes könyvnek mutatkozott. De nekem nem nyerte el különösebben a tetszésemet. Ugyanis az olvasása közben többször is elgondolkoztam azon,hogy "ezt érdemes volt megvenni?".  Egy jó könyvél nem kell feltenni ezt a kérdést. A főszereplőlány,Katy,az elején szimpatikus volt a könyvesblogjával meg a könyvszeretetével,de a végére már elég idegesítő lett. Például a bálos résznél,ahol Daemon külön figyelmezette,hogy ne menjen a mezőre,mégis odament. Lehet,hogy én sem bírtam volna,ha valaki megmondja mit csináljak,de szerintem Katy nagyon rosszul járhatott volna,ha Daemon nem menti meg. Daemon Black, az álompasi sem lett a szívem csücske. Eléggé idegesítőek voltak a beszólásai,nem mindig tetszett amikor akadékoskodott.
Ami végképp kicsapta a biztosítékot,azok a csúnya szavak voltak. Általában a főszereplőlány szájából hangoztak el,szinte mindig felbukkant valahol,hogy Katy beintette Daemon-nek,meg különböző b,k,r betűs szavak. Néha tök felesleges helyeken, megjegyzem. Ezért volt egy csillag levonás.Mégis,annak ellenére,hogy nem tetszett,amikor befejeztem,akkor úgy éreztem,hogy "így nem lehet vége.". Külön jó volt,hogy belepillanthattunk az Ónixba,meg a 3-4 fejezet Daemon szemszögéből. 

Kiknek ajánlom?
Azoknak,akik egy ufós,sci-fi könyvet szeretnének olvasni,egy kis szerelmi szállal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése