2014. november 22., szombat

Choclate book tag

Sziasztok!
Ma a Choclate book tag-et fogom megcsinálni,amit Mancsi videójában láttam.

1. Étcsokoládé-Egy sötét témájú könyv
Hát tulajdonképpen ilyen könyv nincs,de ha választanom kell akkor Stray-Kóborok c. könyvet választom. Tudom,mióta csak elolvastam ezt a regényt-pontosabban nem olvastam el,hanem félbehagytam-azóta azt reklámozom,hogy ez egy milyen durva és rossz könyv,de én úgy érzem,hogy ez a könyv számomra tényleg erős. Inkább most nem részletezném miért,aki olvasta tudja. 












2. Fehér csoki-egy vidám könyv
Ide a Szent Johanna Gimi c. sorozatot választom,mert ez a könyv tele van sziporkázó poénokkal. Minden részben van valami amin a székről lefordulva lehet röhögni.









                                               3. Tejcsokoládé- egy népszerű könyv ,amit nagyon el akarsz olvasni

Nem tudom mennyire népszerű könyv,de elszeretném olvasni a közeljövőben Holly Smale: A lány,akit soha senki nem vett észre című könyvét. Sok könyvesboltban láttam,és más blogon is láttam,hogy jókat írnak erről a könyvről.










                                              4. Snickers- egy könyv,amiért megőrülsz

Elég nehéz a választás,mert egy könyv sincs amiért kifejezetten megőrülök. De ha mégis választani kell,akkor a Pokoli szerkezetek trilógiát választom ide,mert az egyszerűen fergeteges. Van benne minden: romantika,akicó humor...Egyszóval minden,ami nekem tetszik.










(csak angol borítóval találtam meg)


                               5.Ostyamentes KitKat-egy könyv,ami meglepett


Ehhez Jennifer L.  Armentrout könyvét, az Obszidián választottam. Azért lepett meg,mert nem teljesen erre számítottam. Ezzel nem azt mondom,hogy nem tetszett,csak nem vett le úgy a lábamról,mint a többi ember. Majd lesz róla könyvkritika,ahol részletesebb kifejtem.











6. Forró csoki pillecukorral és tejszínhabbal- egy sorozat,amelyet bármikor szívesen újraolvasol

Ide Rachel Reneé Russell:Egy Zizi naplója című könyvsorozatát választottam. Ugyan csak a 3. és a 4. részt olvastam,biztos vagyok benne,hogy az első kettőt is elolvasom,aztán lehet újraolvasom,mert egyszerűen annyira aranyos sorozat. Nikki és a balhéjai,Chloe,Zoey,és Brandon...



(szintén csak angol borítót találtam)

                                           7. Bonbon- egy sorozat,amit tulajdonságai miatt több olvasó is szerethet

Ide James Dashner: Az útvesztő c. könyvét választottam. Ugyan még nem olvastam végig,csak most kezdtem,de ez most az egyik legfelkapottabb regény. Szeretheti az,aki a disztópiákat kedveli,az aki a fantasy könyveket szereti.














                                                       


Köszönöm,hogy elolvastátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése