2015. augusztus 2., vasárnap

Zombiapokalipszis book tag

Sziasztok!
Ma egy kicsit másféle tag-et hoztam amit itt találtam. 
A szabályok a következők:
  • Ki kell választanom 5 könyvet
  • A címüket felírni fecnikre, majd belerakni egy olyan valamibe, ahonnan ki tudom húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik
  • Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol és azzal a névvel kell válaszolnom a kérdésre
  • A második kérdesre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel
  • A 3. és 4. kérdesre is ugyanígy kell válaszolnom.
Az öt könyvem a következő:
  1. Az éhezők viadala
  2. A Párválasztó
  3. Bűbájtalan
  4. Obszidán
  5. Késtél

1. Az első ember, aki meghal:
Brody (Bűbájtalan). A gazdag, elkényeszetett srác. Hát igen, Mina és Nan után rátippeltem volna.

2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől:
Jared (Bűbájtalan). Gondoltam, hogy ő lesz. Mindenesetre senkit sem gáncsolnék el.

3. Az első ember, aki zombivá változik:
Maxon (A Párválasztó). Nem hiszem, hogy ő lenne az. Elvileg ő tanult harcolni, nem?

4. Az az ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől:

Gavril (A Párválasztó). Öhmm...oké. Bár nem nézném ki belőle.

5. A csapat idiótája:
Márk (Késtél). Hát igen, tuti ő lenne. A zombikat nem lehet elüldözni egy "márkcsintással".

6. A csapat agya:
Geri (Késtél). El vagyunk veszve!

7. A csapat orvosa:
Dee (Obszidián). Talán. A szupererjével biztos meggyógyítani mindenkit.

8. A fegyverszakértő:
Bethany (Obszidián). Ő kis is?

9. A harcos:
Glimmer (Az éhezők viadala). Mivel a Hivatásosokkal volt ő jó választás lenne.

10. A csapatkapitány:
Ruta (Az éhezők viadala). Háát... Elég ügyes lány, szóval nincs még minden veszve.


A kihívottjaim pedig: Kíra, Hilla, Gabi, Helén, Zeyna, E M. Kíváncsi vagyok a ti csapatotok kikből áll! A megjelöltjeimen kívül bárki kitöltheti, de tüntessétek a fel a forrást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése