2015. augusztus 3., hétfő

Top 5 kedvenc főszereplőm

Sziasztok!
Ma úgy gondoltam, hogy összeszedem azt az öt főhőst, aki a legközelebb áll a szívemhez. Őszintén szólva először úgy gondoltam, hogy azokat szedem össze, akiket kevésbé kedvelek, de nem jutott szerencsére annyi rossz főszereplő eszembe, hogy összeállítsak belőle egy top 5-ös listát. De nem rizsázok tovább, inkább belevágok!

5. Nikki Maxwell - Egy Zizi naplója
Először nagyon szerencsétlen lánynak tartottam (és valljuk be, egy kissé az is), de vannak nagyon vicces pillanatai. Aranyos lány, aki kreatív és bármennyire is agyára megy a húga, azért szereti. Mindent megtenne a barátnőiért, és persze azért, hogy legyőzze legnagyobb ellenséget, Mackenziet.
Egy idézet tőle:
Néha azt gondolom, hogy anyának ELMENTEK OTTHONRÓL. Aztán vannak olyan napok, amikor biztosan tudom.

4. Greg Heffley - Egy ropi naplója
Hát ez a kölyök nem százas az biztos, de olyan jókat tudok nevetni rajta! Az idióta pénzkeresési módszereitől elkezdve a családján keresztül az iskolás sztorijaiig. Nem kell őt túl komolyan venni, hiszen 12-13 éves, és még hisz a Mikulásban, de kikapcsolódásnak a könyvek megfelelőek. 
Egy idézet tőle: 
Be kell vallanom, nem könnyű köszönőkártyákat írni, ha az ember nem akarja. (…) készítettem egy általános formulát, kihagytam a helyet azoknak a dolgoknak, amiket változtatni kell. Onnantól kezdve ment minden, mint a karikacsapás.Kedves Lydia néniNagyon köszönöm a csodálatos enciklopédiát! Honnan tudtad, hogy pont ezt szerettem volna karácsonyra? Nagyon jól mutat az enciklopédia a polcomon! A barátaim irigyelni fognak, hogy nekem saját enciklopédiám van. Köszönöm, hogy ilyen nagy örömet szereztél nekem karácsonyra! Szeretettel: GregA rendszer egész jól működött az első pár ajándéknál, de aztán már nem annyira.Kedves Loretta néniNagyon köszönöm a csodálatos nadrágot! Honnan tudtad, hogy pont ezt szerettem volna karácsonyra? Nagyon jól mutat az nadrág a lábamon! A barátaim irigyelni fognak, hogy nekem saját nadrágom van. Köszönöm, hogy ilyen nagy örömet szereztél nekem karácsonyra! Szeretettel: Greg

3. Sophie Mercer - Hex hall
Ennek a csajnak egyszerűen nagyszerű a humora! Szarkasztikus, vakmerő, nem fél kimondani a véleményét, és ő is mindent megtenne a legjobb barátnőéjért, Jennáért, akit nem övez túl nagy népszerűség azért, mert vámpír.
Egy idézet tőle: 
Ahogy ott ültünk a pentagramma körül, egymás kezét fogva, szinte vártam, mikor kezdjük el énekelni a Börtön ablakában című örökbecsű dalt.


2.  Kalász Hanna - Időfutár
Nem véletlenül ő lett a listámon a második. Hiszen ő egy hihetetlenül bátor, okos és kedves lány. Ő nem nyavalyog folyton folyvást (pedig lenne rá oka, nem is kevés), inkább alkalmazkodik a környezetéhez. Emelett remek poénjai vannak!
Egy idézet tőle:
– Kezdjük az elején! Hogyan ismerkedtek meg?
Hanna habozott. Azt mégse mondhatja el, hogy a börtönben.
– Az utcán. Éjjel.
– Milyen alkalomból?
– El akarta vágni a torkomat.
1. Emily - Emily the strange
Ő a legvagányabb lány, akivel valaha könyvben találkoztam! Tud szerelni, ért a fizikához, okos, és nem szégyelli a különcségét. Pluszban van 4 aranyos macskája. Ezzel a lánnyal szívesen lógnék Feketekőn az biztos!
Egy idézet tőle:
❝Én: Kösz, haver! Már azt hittem beleőrülök. 
Jakey: Szerintem ne fájjon a fejed. Csomó mindent tudsz a világról, amit sokan nem. 
Én: (Egyre érdeklődőbben.) Komolyan? Például? 
J: Például…izé, tudsz végsebességet számolni. Akárhogy is kell. 
Én: Jaj, menj már! Azt egy ovis is tudja. Mindössze meg kell szorozni a tárgy tömegét a földfelszíni gyorsasággal, négyzetre emelni, aztán elolsztani az ellenálástényezővel… 
J: Jesszus, hallod, miket mondasz?! Most komolyan, fogadok, Feketekőn te vagy az egyetlen, aki ezt tudja. 
Én: Hm. Hát jó. Ha te mondod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése