2015. augusztus 31., hétfő

Udvarlás könyvekkel könyveknek book tag

Sziasztok!
Ma így a sulikezdés előtt egy nappal úgy döntöttem, hogy egy tag-et hozok, amire Kíra hívott ki. Mégegyszer is nagyon köszönöm neki!

1. Lépés - Kölcsönözös vonzalom
Egy könyv, amire a borítója miatt vettél meg.
Mint sokan mások, én is beleszerettem a Ne érints borítójába.
2. Lépés - Első benyomás
Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be.
Hát, én általában az összes könyvet ez alapján veszem, szóval ide jó sokat tudnék mondani. De mondjuk ide A Beavatottat választom, mert annak tényleg nagyon érdekes a fülszövege.

3. Lépés - Csábítás
Egy könyv csodálatos írással.
A Leányrablás Budapesten pont ilyen. Nagyszerűen van megfogalmazva, tehát bárki odaképzelheti magát a történet helyszínére. Aki szeretne tenni egy múltbéli "utazást" annak ajánlom ezt a regényt, nem fog csalódni!

4. Lépés - Első randi
Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad.
Bosnyák Viktória: Klott Gatya, ne fárassz! Jó ez igazából egy sorozat 2. része, de utána el akartam olvasni az elsőt és a harmadikat is.

5. Lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál.
Az éhezők viadala! Egyszerűen nem tudtam letenni, fenn maradtam éjfél után csak azért, hogy kiolvashasssam.
6. Lépés - Mindig rád gondolok
Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből.
Nem tudom...Nálam nem szokott olyan lenni, hogy napokig kattogok egy könyv. De ha tényleg írni kell valamit, akkor megint A beavatottat tudom mondani, hiszen néha elgondolkozom egy adott élethelyzetben mit csinálna egy Önfeáldozó vagy egy Bátor.

7. Lépés - Testi kapcsolat
Egy könyv, aminek jó az érintése.
Az Esti mesék a világ minden tájáról egy Geronimo Stiltonos mesekönyv, aminek emlékszem nagyon jó puha volt a borítója, lehetett nyomogatni.


8. Lépés - A szülőkkel való találkozás
Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak is ajánlanál
A lány, aki tud repülni c. könyvet ajánlom mindenkinek, hiszen elgondolkodtató, de izgalmas is.



9. Lépés - Közös jövő
Egy könyv vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben
Nem szoktam újraolvasni könyveket, szóval ide sajnos nem tudok írni semmit.

10. Lépés - Oszd meg a szeretet!
Kiket jelölsz?
Senki konkrétat, aki szeretné nyugodtan vigye, de tüntesse fel a forrást!

(képek forrása: moly.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése