2016. augusztus 1., hétfő

12. nap - Egy napom (12 napos bloggerkihívás)

Sziasztok!
Bocsánat a csúszásért, eredetileg a szombati napomat szerettem volna megörökíteni, de akkor nem fotóztam igazán sokat, ezért vasárnap újrakezdtem a projektet. Akkor sem sikerült minden pillanatot lekapnom, fotós bejegyzésekben nem vagyok egy nagy ász, tudom.

1. Hihetetlenül tápláló reggelim (7:34) 


2. Ezután fogmosás (7.46)


3. Outfitem

4. Egy kis reggeli olvasás (8:08)


Ezután misére mentem, onnan 9:40-kor értem haza. Ma nagyszüleimnél voltunk ebédelni és a délután nagy részét is ott töltöttük, itt nem készültek képek. 
Mikor hazaértünk az időt főként a mobilomon való kockulással töltöttem.
egy kis nyelvgyakorlás

szeretek Youtubeon jelnyelvi
covereket nézni népszerű pop számokból
Este az Elveszett levelek új epizódját néztem a Story4-en és kb. éjfél fele feküdtem le. 

Mivel ez az utolsó napja a kihívásnak, köszöntet szeretnék mondani, hogy velem tartottatok, remélem kicsit jobban megismertetek és tetszettek a bejegyzések. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése