2016. június 19., vasárnap

Nem book - book tag

Sziasztok!
Ma egy tag-gel jöttem, amire Hilla hívott ki. Mégegyszer is köszönöm neki!
Igazából ez egy érdekes kérdéssor, nem könyvekről szól, hanem fura kérdésekről, amiket senki nem tesz fel nekünk, szóval ez is egy kicsit személyesebb tag lesz, mint az előző is.
Vágjunk is bele! 

1. Alvás közben nyitva vagy zárva vannak a szekrények ajtói a szobádban?
Hát szekrény az nincs a szobámban (a lakásban vannak a nagy beépített szekrényeink), de az idegesít, hogyha az íróasztalom fiókjai ki vannak húzva, ezért mindig betolom, mielőtt lefekszem.

2. El szoktad hozni a szállodákból a pici samponos/balzsamos üvegcséket?
Én igazából nem, anyukám csomagolja el őket mindig, mert nagyon hasznosak, például ha az ember egy rövidebb utazásra megy, ahová nem akar egy egész tubus tusfürdőt vinni.

3. Fel van húzva az ágynemű a paplanodra?
Persze, miért nem lenne? 

4. Loptál már közlekedési táblát ezelőtt?
Mi van? Én nem szoktam lopni, pláne nem közlekedési táblákat. Szerintem, ha valaki nagyon akar magának ilyet az betudja szerezni különböző webshopokból.

5. Szeretsz post-it cetliket használva?
Igen, tanuláskor nekem sokat segítenek és szerintem nagyon hasznosak, például akkor is, ha csak fel kell firkantani valamit. 

6. Ki szoktad vágni a kuponokat úgy, hogy utána nem használod őket?
Persze, simán van, hogy elfeledkezem róluk, azt hiszem múltkor is így jártam valamelyik kuponnapokon. 

7. Méh- vagy medvetámadás?
Ez azért is vicces, mert pár hete voltunk Erdélyben az osztályommal és előtte mindenki ezzel a medve-dologgal ijesztgetett/szívatott bennünket. De visszatérve a kérdésre: a logikus az lenne, ha a méheket választanám, mert nem vagyok allergiás a csípésükre vagy ilyesmi, tehát simán túlélném, de azért kipróbálnék egy medvetámadást is (persze úgy, hogy tudom, nem halhatok meg), hogy hogyan kezelném helyzetet.

8. Vannak szeplőid?
Nem, nincsenek.

9. Mindig mosolyogsz a képeken?
Attól függ milyen kép. A szelfiken meg azokon a fotókon, ahol a barátaimmal vagyok általában mosolygok, de például az igazolványképemen érthető, hogy nem ér fülig a szám.

10. Mi bosszant fel legjobban?
Ha valaki beleszól abba, amit csinálok.

11. Volt már olyan, hogy számoltad a lépteidet sétálás közben?
Nem, én ilyesmikhez túl lusta vagyok, a lépcsőket sem szoktam soha számolni. 

12. Pisiltél már fák között?
Ki nem? :D De általában visszatartom addig, amíg nem találok egy rendes mosdót.


13. Táncoltál már úgy, hogy nem szólt zene közben?
Most így belegondolva nem is tudom...Inkább akkor táncolok, hogyha van zene is, anélkül kicsit nehezebb lenne.

14. Rágcsáltad már valaha a ceruzáidat, tollaidat?
Tudom, hogy sokan csinálják ezt, de nekem egyszerűen nincs gusztusom a számba venni az íróeszközeimet.

15. Hány emberrel aludtál ezen a héten?
A plüssállataim számítanak?

16. Mekkora az ágyad?
Normál egyszemélyes ágyam van.

17. Mi a hét dala számodra?




18. Szerinted az rendben van, ha egy fiú rózsaszínt visel?
Engem megmondom őszintén, nem zavar, ha egy fiú rózsaszín ruhát hord. Most ilyen erővel egy lány ne hordjon kéket?

19. Szoktál még meséket nézni?
Igen!! Nagyon szeretem az animációs filmeket és a rajzfilmeket is. 

20. Mi a legkevésbé kedvenc filmed?
Az Álom.net. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.

21. Hova rejtenél egy értékes kincset?
Hmm...ez jó kérdés. Talán a szobámba kiszednék egy padlódeszkát és az alá. Vagy valahová a pincébe.

22. Mit szoktál inni vacsorához?
Teát vagy vizet, de néha valamilyen gyümölcslevet.

23. Mibe szoktad mártani a csirkefalatkákat?
Nem szoktam csirkefalatkákat enni, de biztos, hogy ketchupba mártanám.

24. Mi a kedvenc ételed?
A bolognai spagetti ❤

+ 1. Kiket hívsz ki?
Virágot, a Never Let Me Go blog szerzőjét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése