2016. június 1., szerda

Blogger Identity Tag

Sziasztok!
A mai bejegyzés egy kicsit személyesebb hangvételű lesz, mert úgy éreztem, hogy már itt az ideje csinálni valami hasonlót. A kérdések innen származnak.
Nézzük is a kérdéseket!

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
Az első bejegyzésemet 2014. július 18-án írtam. (Hű, már ilyen régen?!) Tulajdonképpen már voltak blogjaim ez előtt is, de ott jobbára történeteket írtam. Hogy miért kezdtem el? Talán azért, mert moly.hu-n láttam, hogy sok mindenkinek van könyves oldala és ezért úgy voltam vele, hogy ha már voltak régebben is blogjaim, akkor miért ne, belevágok. Azóta kisebb-nagyobb szünetekkel írok ide.

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
Ezt már az előbbi kérdésben kifejtettem. Azokon történeteket is írtam, de általában ezek csak hirtelen fellángolások voltak. Most is írok fanfiction-öket egy másik webes felületen, de azokat a bejegyzéseket nem publikáltam, azért, mert néha több hónapra is abbahagyom őket és ezért nem akarok azokkal szórakozni, akiknek esetleg tetszik a történet.

3. Miért pont könyves blogot írsz?
Talán, mert ez az a téma, amihez értek és szeretek. És persze jó leírni a véleményemet egy-egy olvasmányélmény után.

4. Honnan jött a blogod nevének ötlete?
Az első név, a World of books azért lett, mert úgy gondoltam, hogyha van már World of Warcraft meg World of Tanks, akkor miért nem lehetne egy WoB is? De rájöttem, hogy ez egy eléggé sablonos név, ezért változtattam meg Könyvillatra, ami szerintem már kicsit egyedibb, ezt jobbnak érzem. Ez onnan jött, hogy direkt "könyv" előtagú szavakat kerestem/próbáltam kreálni és ez jutott eszembe és mivel ilyen még nem volt, ezért lecseréltem erre az oldal címét. Nem mellesleg nagyon nagyon szeretem mind a régi, mind az új könyvek illatát.

5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?
Tulajdonképpen rájöttem, hogy még nem is árultam el nektek a nevemet. Rövid ideig volt egy kis bemutatkozás rész az oldalsávban, de azt leszedtem, mert elég bénának tartottam. Tehát, akkor most bemutatkoznék. Sziasztok emberek, én Ria vagyok! Ez amolyan álnév is-meg nem is, mert a második keresztnevem becézett formája, amit nem használok a való életben, de a netes oldalakra így regisztrálok.

6. Milyen szempontokat veszel figyelemben egy bejegyzés megírása során?
Hát eléggé rendszertelenül írok könyvértékeléséket, ezért erre a közeljövőben igyekszek kitalálni valamit, pl. szempontokat, amik alapján értékelek.

7. Mi alapján keresel képet a bejegyzéseidhez?
Ha egy könyvértékeléshez keresek, akkor általában WeHeartIt-on vagy Pinteresten rákeresek a könyvre, és itt kiad különböző képmontázsokat egy-egy regényhez. Vagy esetleg a könyv egy helyszínéről keresek képeket Google-n. Az ilyen tag-ekhez pedig szintén a fent említett oldalakról gyűjtök képeket.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Biztos jók, de én még nem neveztem ilyesmire és valószínűleg tartani sem fogok. 

9. Szoktál recenziós könyveket olvasni?
Nem és nem is szeretnék.

10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?
Sehogyan, mert nem szoktam elmondani ezt az embereknek.

Nem jelölök meg senki, nyugodtan vigye ezt a tag-et, aki akarja, csak tüntesse fel a forrást!

Képek forrása: Pinterest, WeHeartIt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése