2015. január 3., szombat

2015 évkezdő book TAG

Sziasztok!
Ma egy olyan tag-et fogok megcsinálni,amire Gabi hívott ki. Köszönöm neki! :-)

1.Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?
Nincsen konkrét tervem,de annál többet amit az idén olvastam el.Persze ez attól is függ,hogy mennyi időm lesz,és hogy milyen új könyvek fognak megjelenni ebben az évben.

2.Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban...?
Megpróbálom a könyvtári könyveket,amiket hazahoztam elolvasni és nem olvasatlanul visszavinni.Nem szeretnék sok könyvet félbehagyni-sajnos tavaly sokszor csináltam.

3.Melyik az a könyv(egy konkrét!)amit biztosan elolvasol idén?
Ez a könyv Rachel Hawkins: Démonüveg c. könyve,amit nagyon el akarok olvasni,úgyhogy idén sort kerítek rám.Bár lehet csak azután,hogy megjelent a trilógia utolsó kötete is,mert állítólag a 2. résznek is eléggé "gyilkos" függővége van.




4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?
Kiera Cass-től a Párválasztó trilógiát(vagy sorozatot?,ugyanis jön majd egy 4. rész is) már nagyon nagyon be akarom fejezni,mert a trilógia msádoik kötetét még valamikor nyáron olvastam.

5.Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk,mely trilógiába/sorozatba (mindegyikből max.2)kezdenél bele?
Már nagyon kíváncsi vagyok az Engelsfor-trilógiára, de sajnos a könyvesboltban csak a sorozat 3.részét találtam meg. Emelett még el szeretném olvasni Cassandra Clare és Holly Black új sorozatát a Magisztérium-ot.


6.Melyik egyrészes/kétrészes(max.3) könyvet olvasnád el 2015?
B.M.Grapes-től a Jóslatok hálójában c. könyvet és Katie Alander-től a Rossz lányok nem halnak meg című regényt.Valójában nem tudom mennyire szabályos az utóbbi,hiszen ez angolul egy trilógia,de magyarul csak az első részét adták ki.

7.Válassz két könyvet,amit csak azért szeretnél elolvasni,mert jókat hallottál róla!
Moly.hu-n sokan dicsérik Sarah J. Maas Üvegtrón című regényét,ezért ez talán el fogom olvasni. A másik könyv Sherry Gammon-tól a Szerethetetlen. Erről is sok jót hallottam már.

8.Válassz két olyan könyvet,amit a borítója miatt szeretnél elolvasni!
Az egyik Leiner Laurától a Késtél. De ez elsősorban nem csak a borítója miatt szeretném elolvasni. A másik Melissa Marr-tól a Veszélyes játék. De ez sem csak a borítója miatt szeretném elolvasni.

Az én kihívottjaim Amy_Cahill,és hel_99.
                                                                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése