2014. július 28., hétfő

Denise Vega: Ide kattints!

!Helyenkét spoilert tartalmazhat

Fülszöveg:
Erin Swift tizenhárom éves nyakigláb lány, aki felesik a saját hatalmas talpában. Olyan jó a webes lapok szerkesztésében, amilyen pancser a szerelemben. Mindenben pont a fordítottja gyerekkori barátnőjének, Jillnek. A lányok olyanok, mint Erin, és olyanok szeretnének lenni, mint Jill. 
Erin világháló tagozatos osztályban kezdte a hetediket. Ez az év az iskola belső információs korzójának, az Intranetnek a megszerkesztésével fog eltelni. Swift nagyon jó web dizájnban – az anyukájának ez a foglalkozása. Amikor kész az iskola belső rendszere, Erin Swift klikkelhet az indítógombra: ránk fog kattintani. 

Értékelés:
Hú,szerintem ez egy klassz könyv volt! Tetszett,mert az én korosztályomról szólt,bár én nem járok hatosztályos gimibe. Idén lesz esélyem felvételizni egy ilyen iskolába. Erin bírtam,ám a barátnőjét az elején,a középén,nagyon nem. Nem tetszett,hogy Erin nem mer nemet mondani Jilly-nek,bár ezt még azért kicsit megértettem. SPOILER De azon kiakadtam amikor Jilly választásra kényszerítte Erin-t,hogy válasszon Mark és ő közte. Mi az,hogy megtiltja,hogy miután Jilly szakít Mark-kal,nem barátkozhat Erin Mark-kal?! SPOILER VÉGE. Aztán amikor kikerült az Intranetre az a "tévedés". Na,akkor eléggé sajnáltam Erin-t,mert hát ő nem ezt akarta. Mikor a legelején meg beszólt Erinnek Serena,akkor nem igen értettem,hogy Erin miért úgy reagált ahogy,de így,hogy utólag kiderült,hogy Serenának igaza volt...Jilly karakterét igazából a végére úgy ahogy megszerettem. Viszont a kedvencem az Rosie. Ő mindig mindenkinek megmondta az igazat,sőt kiállt Erin mellett.
Kedvenc szereplők: Erin,Rosie.
Megjegyzés: Nekem pozitív élmény volt a könyv,és lehet rosszul hiszem,de ez a könyv igazán annak lehet jó,aki 12-13-14 éves.




  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése