2014. augusztus 1., péntek

Lisa Jane Smith- A beavatás (Titkos kör 1.)

! Helyenkét SPOILER tartalmaz!(a spoileres részek jelölve)

Fülszöveg:
Miután kénytelen volt a napfényes Kaliforniából a borongós New Englandbe költözni, Cassie visszasírja régi életét. Ugyanakkor furcsa kötődést érez egy csapat ijesztő kamaszhoz, akik az iskoláját uralják. Beavatást nyer a New Salemet évszázadok óta uraló boszorkányok rendjébe, bekerül a Titkos Körbe, amely egyszerre jelent mámorító izgalmat és halálos veszélyt. Ám amikor beleszeret a titokzatos és érdekes Adambe, Cassie-nek döntenie kell, hogy ellenáll-e a kísértésnek, vagy szembeszáll a sötét erőkkel, hogy megkapja, amit akar – még ha ez azt is jelenti, hogy elég egyetlen rossz döntés, és utolérheti a vég.

Értékelés:
Mielőtt elkezditek olvasni a kritikámat azt tudnotok kell,hogy a könyvet félbehagytam,mert nem tetszett.
Nos,ebből következik tehát,hogy az értékelésem negatív lesz.
A könyvtárból vettem ki ezt a könyvet. Amikor elolvastam a fülszöveget jónak találtam,így kikölcsönöztem. Ám elkövettem egy hibát: csak ezt az egy könyvet kölcsönöztem ki az nap,mert otthon ott volt még az Alkonyat,amit be akartam fejezni.Szóval csak ez jött velem haza. Mivel nem olvastam/néztem a Vámpírnaplókat,így az írónőt nem ismertem. Nem is tudtam addig,hogy ő írta a Vámíprnaplókat,csak a borítóra rá volt írva,hogy a Vámíprnaplók írőnőjétől. A történetről azonban nem is tudok mit mondani. Csak spoilerrel.
                                                     ----->SPOILER KÖVETKEZIK!<-------
Ugye a sztori elején Cassie,a főszereplő találkozik egy titokzatos sráccal,aki ad neki egy követ.Majd anyja közli vele,hogy nagyanyjához költöznek. Így Cassie élete felfordul.És a suli. Na az akasztott ki nagyon. Hogy ott mindenki a boszi csajok füttyére táncol.Idegesített,hogy ezek a csajok azt csinálhatják amit akarnak.Aztán a végébe beleolvastam,és ezek csajok megszivatták Cassie-t,majd közli vele a boszorkányok vezetője,hogy ő már a "foglyuk".
                                                     ---->SPOILER VÉGE<-----
A moly.hu-n olvastam egy értékelésben,hogy könyvek,amiket L. J. Smith ír azok rosszak,viszont a sorozatok,amiket a könyveiből csinálnak  klasszak.
És most ez tulajdonképpen nem is tudom,hogy jó-e vagy rossz.
Jó,mert az ötleteiből jó dolgokat kihozni.
Rossz viszont,mert így a könyveit nem nagyon olvassák.
Ebből a könyvből is van sorozat.


                                                                 
                                                      




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése