2014. július 19., szombat

Becca Fitzpatrick: Csitt,csitt

Rajongók figyelem!
Ez az értékelés negatív lesz. Amennyiben nem akartok rossz kritikát olvasni,ezt a cikket kérlek hagyjátok figyelmen kívül!


Fülszöveg:
EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül.

Értékelés:
Nos,azt tudnotok kell,hogy a könyvet félbehagytam,mert nem igazán jött be,de azért írok róla egy normális kritikát.

Ezt a könyvet,anno láttam,hogy a http://moly.hu/ -n nagyon sokan ajánlák. Így hát amikor megláttam a könyvtárban egyből kikölcsönöztem.Egyik reggel,amikor egy kicsit később kellett suliban indulnom,akkor nekiálttam ennek a könyvenk,és olyan boldogsággal töltött el az érzés,hogy van valamire időm reggel. Na most,a legeslegelején,a könyv egy igén >>érzékeny<< témával foglalkozik,így hát,amikor a tanárok láttak az udvaron,és megkérdezték a címét jót  kacagtak a mű nevén,de a kezükbe nem adtam.A könyvrajongó barátnőmel mikor olvasgattuk,gyorsan be is zártuk egy másik tanár előtt. Azon a napon a suliban ott kellett maradnom sokáig ugyanis volt egy program én meg messze lakom az iskolától.
És akkor és ott,nagyon jól tudtam azonosulni a könyvvel. Nora,az elején szimpi is volt,de aztán mikor a képe került a Folt gyerek is-na onnantól nem tetszett. Nem tetszett Folt >>utalásai<< bizonyos dolgokra,és elegem volt abból,hogy ez a Folt,tönkreteszi Nora életét. Egy kicsit untam,de mivel nem volt más elfoglaltságom olvastam tovább.Ahogy egyre jobban kezdett Folt a képbe kerülni úgy utáltam meg a sztorit. Pontosan valamikor akkor hagytam abba,mikor Nora meg Vee elmentek arra a helyre,ahol Folt pincér.
Szerintem az írónő eleve nem választotta ki jól a neveket. Vegyük a „Folt” -ot. Nem tudom honnan származik pontosan a hölgy aki alkotta a regényt,de az így elég fura név,főleg,hogy magyarban más jelentése van.
Aztán a „Vee”. Ez nyilván egy becézés akar lenni,de nem tudom kitalálni,hogy melyik névé. Pedig nevekben jó vagyok. Lehet,hogy nyáron befejezem a művet,nem biztos.





                                                                   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése