2016. április 9., szombat

Márciusi összegző

Sziasztok!
A mai bejegyzésben összegzem a márciusomat könyves szempontból. Hogy őszinte legyek, csak azért most írom meg, mert eléggé szégyellem magam amiatt, hogy ebben a hónapban is nagyon keveset foglalkoztam a bloggal. 

Miket olvastam márciusban?
⌲Marcello D'Orta: Én, reméljük megúszom
⌲Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel

Milyen könyveket vettem márciusban?
 Vakrandi a végzettelt és a Szép álmokat! színezőt.

Egyéb dolgok:
⌲Down-szindróma-világnap
Március 21-én van Down-kórban szenvedők világnapja, amire 2012 óta az ENSZ felhívja tagállamait, hogy ünnepeljék meg. Ezen nap alkalmából az emberek felemás zoknit húznak.
 Két osztálytársammal mi is különböző zokniban voltunk, páran érdeklődtek is, hogy mi ez pontosan.
Milyen filmeket néztem márciusban?
⌲Ilyen az élet
Szerintem nagyon aranyos film volt, igen érdekes bonyodalommal.

Milyen bejegyzéseket írtam márciusban?


Nem ígérem, hogy áprilisban több bejegyzés lesz, hiszen ez az a hónap, amikor tudok változtatni a jegyeimen, úgyhogy most szeretnék a tanulásra koncentrálni. De igyekszem minél több bejegyzést írni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése