2015. május 8., péntek

I love spring book TAG

Sziasztok!
Mivel már régen volt tag, úgy döntöttem, hogy ma megcsinálom az I love spring book tag-et, amit Rea Kovats csatornáján láttam.

1. Milyen a tavasz ott, ahol te élsz?
Szép és meleg. Tetszik, ahogy kizöldülnek a fák, egyre több virág lesz mindehol, virágillat lengi be az utcákat, a madarak csicseregnek. Viszont itt ahol én lakom, nem ritka, hogy 20-23°C van néha. Bár szerintem szinte ez van az egész országban.


2. Melyik könyvet várod legjobban idén tavasszal?
Hát, hogy őszinte legyek, nem várok egy könyvet sem úgy, hogy a körmömet rágom, de ha már mondani kell valamit, akkor az Egy Zizi naplója 5.-öt várom.

3. Mutass egy olyan könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!
Nem tudom pontosan miért, de nekem Rachel Hawkins: Spell Bound c. könyvének borítója az, ami leginkább a tavaszra emlékzetet. Talán azért, mert háttérben zöld a fű, meg a lila dominál rajta.


4. Hol fogsz olvasni idén tavasszal?
Ott ahol mindig: a szobámban vagy a lakásban. Sajnos kert híján nincs lehetőségem a szabadban olvasni, pedig biztos jó lehet.

5. Mutass egy borítót, amelyen rajta van a nap!
Nem nagyon tudok mutatni ilyen borítót. A hűséges olyan, mintha rajta lenne Nap, szóval ez emlékzetett "napos" borítóra

6. Melyik a kedvenc tavaszi olvasmányod?
Konkrét kedvenc tavaszi olvasmányom nincsen, hiszen nem tudok mondani olyat, ami tavasszal játszódik. Talán nekem is az lenne a válaszom, hogy Szent Johanna Gimit tudnám mondani.

7. Keress egy olyan borítót, amin sok szín van!
Ezen sok szín van, nem?












Ennyi lett volna ez a tag, a képek Pinterestről vannak, a borítók képei pedig moly.hu-ról.
Nem jelölök meg senkit, aki szeretné nyugodtan csinálja meg, annyi lenne a kérésem, hogy tüntessétek fel a forrást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése