2015. április 3., péntek

Márciusi összesítés

Halihó!
Mint már ígértem, minden hónap végén lesz egy összesítő bejegyzés, amiben leírom, hogy az adott hónapban mit vettem és mit olvastam.
Tehát:
Elolvasott könyvek: 5
Megvett könyvek: 2

Márciusi olvasmányok:
Az első, amit ebben a hónapban olvastam, az Jeff Kinney-től az Egy ropi naplója sorozat, 4. része, és elolvastam az 5. részt is, A rideg valót. 



Aztán következett Katie Alender-től A rossz lányok nem halnak meg, amikor kritikát is írtam, ami ide kattintva olvasható el.
Ebben a hónapban még sor került Gimesi Dórától, Jeli Viktóriától, Tasnádi Istvántól és Vészits Andreától az Időfutár 2. részére. Szerintem ezek a könyvek jók voltak, mindenkinek bátran ajánlom őket. 
És az utolsó könyv, amit ebben a hónapban olvastam, az Holly Smale-től, A lány, akit soha senki sem vett észre. Erről hamarosan majd kritika is lesz a blogon.


Márciusban két könyvet szereztem, ami nem más, mint Kiera Cass-tól Az Igazi, és Flora Thompson-tól, a Candlefordi kisasszonyok.
Ugyan nem minden könyvet olvastam el, amit terveztem, de ettől függetlenül úgy érzem, hogy olvasási szempontból ez egy jó hónap volt. Remélem nektek is! :) Új bejegyzés a héten majd a fent említett kritika lesz, de lehet, hogy majd kitöltök egy book tag-et is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése