2016. március 1., kedd

Februári összegző

Sziasztok!
Mostantól én is elkezdek hónap végi összefoglalókat írni, mint más bloggerek. Összefoglalom könyvek tekintetében mi történt velem, és lesz egy pár egyéb dolog is.

Miket olvastam februárban?
Agatha Christie: Tíz kicsi néger (ezzel picit csaltam, ugyanis ezt januárban kezdtem el)
Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve. Az értékelésemet ide kattintva olvashatjátok el.
Tudom, elég kevés, de nem sok időm volt iskola mellett olvasni. Márciusban igyekszek több könyvet a kezembe venni.

Milyen könyveket vettem februárban?
Csak egyet, a Silbert.


Egyéb könyves dolgok:


  • Könyvet adományoztam
Igen, a Stray - Kóborok c. regénytől örök búcsút vettem, ugyanis az iskolánk könyveket gyűjtött, szegény gyermekeknek. Remélem olyanhoz kerül, aki jobban értékeli azt a művet, mint én.

  • Segítettem a könyvtárban
    Múltkor egy lány és apukája pont, az Időfutárt keresték a könyvtárban. Mivel a könyvtárosnő sem nagyon volt képben azzal, hogy hol találják, én szívesen ajánlkoztam, hogy megmutatom. A megfelelő polchoz navigáltam őket, ahol végül a lány húga megtalálta a könyvet (ugyanis már nem ott volt, mint régen, átrakták felülre). Lehet, hogy hülyeség, de én sokat mosolyogtam ezen a sztorin. Egyébként a könyvesboltban is mindig így vagyok: ha valaki keres valamit, vagy nem biztos abban, hogy jó könyvet választ, akkor mindig megmondom hol található, vagy hogy jó-e az adott regény. (természetesen csak olyan könyvekről mondok véleményt, amit olvastam).
Milyen bejegyzéseket írtam februárban?

Tudom, nem valami sok, de márciusban próbálok többet összehozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése