2015. szeptember 20., vasárnap

Autumn book tag

Sziasztok!
Mivel már rendesen benne vagyunk az őszben (hiába volt a héten 30° C fölött) úgy döntöttem, hogy egy évszakhoz illő tag-gel jövök, ami innen van.

1. Mit szeretsz legjobban az őszben?

Több dolgot is kedvelek eben az évszakban. Biztos stébernek fogtok titulálni, de az első az, hogy kezdődik az iskola. A nyár szép és jó, de a vége felé már hiányzik a suli. A másik az, hogy lehűl a levegő, de még nincs annyira hűvös, hogy ne lehessen felvenni egy vékony pulóvert vagy szoknyát.

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy megint iskolába jársz vagy megboldogult iskolás napjaidra?
Szent Johanna Gimi, of course.

3. Egy könyv a polcodról, aminek a borítója ősszel kapcsolatos?
Hmm...Talán a Hex hall, ott a háttérben látszik, hogy ősz van, de ha ránézek nem egyből az ősz ugrik be.

4. Melyik a kedvenc horror/thriller/ Halloween történeted?
Bevallom őszintén, nem vagyok nagy rajongója a fent említett műfajoknak, mert elég ijedős vagyok, úgyhogy az egyedüli, amit említeni tudok A rossz lányok nem halnak meg, de az nem kifejezetten horror.

5. Melyik a kedvenc horrofilmed?
Nem igazán nézek ilyen filmeket, az okot leírtam a fenti kérdésben. Esetleg a Pánikszobát tudom írni, de az thriller.

6. Melyik könyv megjelenését várod legjobban idn ősszel?
Az Időfutár 6. részét. Meg kell tudnom mi lesz a vége!!

7. Mutasd meg a könyvet, amit leginkább el szeretnél olvasni ősszel!
Az első részt is nagyon szerettem, így alig várom már, hogy a kezemben legyen a folytatás.

8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenését várod legjobban idén ősszel?
Őszintén? Egyikét sem. A kiválasztott 2. része nekem annyira "nem aktuális", mert előbb a könyvet akarom elolvasni. A Tűzpróba meg nem hoz lázba, hiszen az első filmet sem láttam és a regény nem igazán az én stílusom.

Nem hívok ki senkit, akinek tetszik nyugodtan töltse ki, de tüntesse fel, hogy erről az oldalról van.

Képek forrása: moly.hu, google.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése