2015. június 7., vasárnap

Disney book TAG

Halihó!
Tudom, hogy már régen volt bejegyzés, és úgy terveztem, hogy a következő majd egy kritika lesz, de sajnos nem így lett. Helyette ma hozom ezt a tag-et, mivel nagy rajongója vagyok a Disney-nek! A tag  Zsebi oldaláról származik.
1. The Little Mermaid- A kis hableány
Egy karakter, aki úgymond egy "partra vetett hal". Valaki, aki szerinted nem igazán illik az író által teremtett világba.
Igaz ugyan, hogy Leiner Laura nem új világott alkotott a könyvébe, de szerintem Ákos karaktere az Akkor szakítsunkból valahogy egyáltalán nem oda illik. Mindehol ott van, de tök feleslegesen, bár őszintén szólva, majdnem minden LL regényben van egy ilyen szereplő. Pl.: Punk- Bábel.


2. Cinderella- Hamupipőke
Egy karakter, aki jelentős átalakuláson megy keresztül.
Ide Celest-et tudnám mondani a Párválasztóból.

SPOILER!
A végén megbánja amit tett, és igazi barát lesz. Tehát rájön, hogy mi az igazi megoldás, ha versenytársaink vannak. 
SPOILER VÉGE!

3. Snow White- Hófehérke
Egy könyv eklektikus szereplőgárdával.
A napszemű Pippa Kenn szerintem tökéletesen lefedi ezt a kategóriát. Több szereplő szemszögéből olvashatjuk a történetet, ami kifejezetten érdekes, mert nem csak egy, kettő, vagy három ember nézőpontját ismerhetjük meg, hanem a mellékszereplőkét is. 

4. Sleeping Beauty- Csipkerózsika
Egy könyv, ami igencsak altató hatással volt rád.
Veronica Roth:  A hűséges. Eléggé unalmas könyv. Talán az utolsó 50 oldal ami tényleg, TÉNYLEG izgalmas.

5.  The Lion King- Az oroszlánkirály
Egy karakter, akit valami trauma ért gyerekkorában.
Passz...Pedig mostanában sok könyvben van ilyen szereplő. 


6. Beauty and the Beast- A Szépség és a Szörnyeteg
Egy szörnyen nagy könyv, amit először megijedtél, de mégis nagyszerűnek találod a történetet?

Ilyet hirtelen nem tudok mondani, talán az Alkonyat, de mivel a filmes borítós kiadást olvastam, nem volt olyan szörnyen vastag a könyv.

7. Aladdin- Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága, jó vagy rossz értelemben.
Clary, a Végzet ereklyéiből.  SPOILER amikor az Angyaltól azt kéri, hogy támassza fel Jace-t a 3. részben. SPOILER VÉGE
8. Mulan- Mulán
Egy szereplő, aki nem az, akinek kiadja magát.
Nem tudom Kőnig tanár úr mennyire tartozik ebbe körbe, hiszen csak titkolja a kilétét.

9. Toy Story
Egy könyv, aminek bárcsak életre kelnének a szereplői.
Egy???!! Hát mi ez kérem?! Az összes kedvenc könyvemet ide tudnám sorolni. Kezdve a Párválasztóval, a Harry Potterrel, az Emily the Strange-en át,  A beavatottig, a Pokoli szerkezetek nagyszerű szereplőgárdájával bezárva. Persze nem maradhat ki az időtlen szerelem sem.

10.Disney Descendants - Disney Leszármazottak
Kedvenc főgonoszod, ellenséged, vagy erkölcsileg romlott szereplő.
Hát ezzel most tudom, hogy béne leszek, de György, a Toldiból. Nem tudom, kicsit olyan, mintha tudnék vele azonosulni. De nem akarom senkinek a földjét! Csak egyes helyzetekből én is úgy vágtam volna ki magamat, ahogy ő, bár a királynak azért jobban hazudtam volna. De, hogy valami mait is mondjak: Celest a Párválasztóból. A végén én azt csináltam volna, mint ő. 

Ennyi lett volna ez a tag, ha van kedvetek hozzá ti is csináljátok meg, a de a forrást ne feledjétek feltüntetni!
A képek Pinterestről, valamint a google-ról származnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése