2015. március 2., hétfő

Ezt tervezem márciusra

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben azokat az könyvetket szedem össze, amiket el szeretnék olvasni ebben a hónapban. Ezentúl lesznek hóvégi összesítők, ahol leírom miket olvastam az adott hónapban és miket szereztem be.

1. Amire talán az elkövetkezendő hetekben sort fogok keríteni, az az Egy ropi naplója 4.- Kutya egy idő.
Szeretem ezt a sorozatot, megnevetett és kikapcsol, általában pár óra alatt kivégzem.


2. Az útvesztő. Komolyan, ez a könyvet már rengetegszer félbehagytam, viszont most már reális rá az esély, hogy be is fogom fejezni. Nem kezdem el előről, onnan fogom folytatni, ahol félbehagytam.












3. Bukott angyalok városa
Ugyan már elkezdtem február elején(na ne, már február elején????),de szemernyit nem haladtam vele,nagyon az elején vagyok, úgyhogy márciusban remélhetőleg ki fogom végezni a Végzet ereklyéi 4. részét is.


Na és most következzenek azok, amiket megvenni tervezek, nem 100%, hogy összejön:

4. A Napkirály árnyékában. Remélem elolvashatom, hiszen érdekesnek ígérkezik,és szeretném megismerni jobban ezt a kort.












5. Az Igazi.
Ezt már nagyon nagyon el szeretném olvasni, hiszen le szeretném zárni ezt a sorozatot, azaz azért teljesen nem, mert tevezem elolvasni a kiegészítő köteteket is,meg a hamarosan megjelenő 4. részt is.




Ennyi lett volna ez a gyors bejegyzése, nem biztos, hogy össze fog jönni az elolvasásuk, nem tudom sajnos mennyi időm lesz, ez a sulitól is függ.
Írjátok meg nyugodtan kommentben ti mit terveztek erre a hónapra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése