2014. október 27., hétfő

Rick Riordan: A csontlabirintus (A 39 kulcs 1.)

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 236
Értékelés: 5

Fülszöveg:

Mi történne,hogyha rájönnél,hogy a családod az egyik leghatalmasabb család a történelemben?  Mi lenne,ha azt mondanák,hogy a család erejének forrását elrejtették a világ különböző részein, 39 kulcs formájában? Mi lenne ha választás elé állítanának-fogod az egy millió dollárt és elsétálsz,vagy megkapod az első kulcsot? Ha Amy vagy Dan Cahill helyében vagy,a kulcsot választod-és megkezdődik a veszélyes hajsza.

 Értékelés:
Már hallottam erről a könyvről régebben,és meg is tetszett. Aztán egy szép nap bementem a könyvtárba és bent volt az első rész. Amikor elkezdtem olvasni már akkor éreztem,hogy nekem ez tetszeni fog. Főleg,mert  a szereplők nagyjából annyi idősek,mint én,és mert én alapból szeretem az olyan könyveket,amiben sok a rejtély és a titok. És a 39 kulcs ilyen: Sok benne a titok,rejtélyes,és nagyon jó csavarok vannak benne,olyanok amire egyáltalán nem számítunk. (Igen,most az utolsó fejezetre célzok,meg amikor kiderül,hogy mit tett a Holt família). A könyvet színessé teszik a karakterek,akik nagyon jól ki vannak dolgozva. Amy már az elején belopta magát a szívembe azzal,hogy szereti a könyveket,meg úgy az egész karaktere szerethető. Dan ugyanilyen,bár ő annyira nem rajong a könyvekért,de a számokhoz nagyon ért. Bár nekem lenne ilyen eszem!
Nellie személyésége számomra még nem jött át,mint a két főszereplőé. Jófej,amikor segít Dan-nek és Amy-nek,meg,hogy megérte a helyezetüket,hogy nincs valami sok pénzük,de nekem nem annyira nagy kedvenc. 
Aztán jöjjenek a gonoszak,akikből eléggé sok van:
Ian és Natalie Kabra: Hát öcsém,ezekre mondom ám,hogy utálatosak! SPOILER mi az,hogy azzal rémisztgetik Amy-t,hogy megmérgezték Dan-t? SPOILER VÉGE 
Holt család: Az egész familía őrült!! Komolyan mondom!
TÖMÉNY SPOILER KÖVETKEZIK!!! Ők akarták megölni Amy-éket!!! Nem normálisak! Főleg Eisenhower!! TÖMÉNY SPILER VÉGE!

Kiknek ajánlom?:  10-13 éves korosztály,olvasás megszerettetéséhez kiváló könyv! Természetesen bármikinek ajánlom,aki szereti az iyen „rejtélyes,kincskeresős” könyveket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése